שי בזק: "מנכ"ל אייפא"ק תקף את הדמוקרטים על יחסם לישראל"

    אסתי פלד No Comments on שי בזק: "מנכ"ל אייפא"ק תקף את הדמוקרטים על יחסם לישראל"

    "ראש הממשלה רצה להוריד מסדר היום בוושינגטון את עניין הצוללות ובזה הוא הצליח וכל זה הייתה מטרת הריאיון", כך אומר יועצו לשעבר של ראש הממשלה וקונסול ישראל בבוסטון, שי בזק בריאיון למהדורה המרכזית | האזינו

    שי בזק צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שי בזק לשעבר קונסול ישראל בבוסטון ויועצו לשעבר של ראש הממשלה נתניהו, התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן לקראת ועידת אייפאק הצפויה להתקיים מחר ותהיה ועידה גדולה במיוחד בהשתתפות 18,000 צירים. "ועידת אייפק אוהדת את ישראל על אוטומט. השנה יש באייפק התמודדות עם מתנגדי טראמפ, כי אם טראמפ כלכך אוהב את ישראל ויש מי שממש לא אוהב את טראמפ זה משפיע על היחס שלו לישראל".

    אייפאק: "היחסים מול ישראל וארה"ב, טובים למען ארה"ב וזה דבר חשוב לארה"ב יותר מישראל. חלקם אכפת להם יותר מארה"ב. היום בארה"ב כמו בישראל כל דבר שנוגע בו נתניהו הוא מוקצה מחמת מיאוס לכן הדבר עם טראמפ.

    יש שני נקודות שצריך לשים אליהם לב, מנכ"ל אייפא"ק תקף את הדמוקרטים על יחסם לישראל בגלל הנשיא טראמפ. הוא אמר שהתמיכה צריכה להיות דו מפלגתית לצד ישראל. זה לא פשוט לומר את זה, בדרך כלל בוחרים בדרך הממלכתית".

    ריאיון ראש הממשלה: "זה אולי לא הריאיון הטוב ביותר שלו, אך הוא היה מצוין. נתניהו רצה להוריד בביקורו בוושינגטון את עניין הצוללות והשחיתות שלכאורה מנסים להדביק לו. עכשיו בווישינגטון הכתבים לא יתעסקו עם הבעיות הללו, אלה יתרכזו במה שנתניהו רוצה לקדם".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות